فال گیری چگونه فالگیرها از رازهای ما سر درمی‌آورند؟

فال گیری چگونه فالگیرها از رازهای ما سر درمی‌آورند؟

فال گیری چگونه فالگیرها از رازهای ما سر درمی‌آورند؟اکثر ما دوست داریم که از عالم غیب و گذشته و آینده خود اطلاعاتی داشته باشیم.اجاره باند اکتیو شرق تهران

و اطلاع داشتن از آینده خود حاضریم دست به هر کاری بزنیم ؛امروژه فالگیری خیلی مورد توجه نسل جوان قرار گرفته و حتی از تصور ما خارج است که برخی تمام زندگی خود را مبنا بر حدس و پیشگویی فالگیرها قرار می دهند.

تاریخ پیدایش شغل فالگیری به صورت دقیق معلوم نیست ولی به اقوام آریایی بر می گردد،و شرقی ها طرفداران بزرگ فالگیری هستند.

اجاره باند اکتیو شرق تهران

فال های موجود در ایران:فال حافظ،فال انبیا، فال تاروت،فال نخود و………… وجود دارد.

اکثرا ما بوسیله یکی از دوستان یا آشنایان پایمان نزد فالگیران باز میشود و فالگیر بطور حیرت آوری اطلاعات نسبی از ما بدست می آورد؛حال شخص با فالگیر تنها شده در یک اتاق و فالگیر شروع به پیشگویی میکند.

معرفی فال تاروت

در زمان های قذیم از ورق های تاروت برای بازی استفاده میکردند که حدود 60کارت هستند و هر کارت داری شکل بخصوص به خود است و در زیر آن کلماتی نوشته شده است ؛در حال حاظر برای گرفتن فال در ایران استفاده میشود.

ورق های را جلوی طرف میگذارند تا چند کارت را انتخاب کند البته با نیت بر بزنیم و بعد گذشته و حال و آینده را بازگو میکنند.

فاگیران روانشناسان بسیار ماهری و خبره هستند و آنقدر تجربه دارند که چه چیزهای را بازگو کنند و از میان کلمات ما پیشگویی های خود را بیان میکنند.

زنان، علاقه زیاد به فالگیری 

زنان نسبت به مردان علاقه وافری به فالگیری دارند ؛

دکتر شوقی می گوید: « مراجعه و اتکای بیش از حد برخی زنان به خرافات و فالگیری به نوعی موضع ضعف و ناتوانی آنها را در حل مسائل خود نشان می دهد و می تواند ناشی از ضعف واقعیت گرایی و موضع انفعال در این گروه باشد.»
او اضافه می کند: «زنان تأثیرپذیرتر از مردان هستند و هنگامی که احساس شکست می کنند همچنان می کوشند تا راه خود را ادامه دهند. بنابراین به دنبال راه هایی برای خروج از مشکلات هستند. روی آوردن به فال و خرافات هم یکی از این راه هاست.»

#باند اکتیو چیست

#باند اکتیو فلش خور

#باند اکتیو ایرانی

#باند اکتیو ارزان

#باند اکتیو بلوتوث دار

#باند اکتیو پرتابل

#باند اکتیو یعنی چه

#باند اکتیو قابل حمل

#اجاره باند اکتیو شرق تهران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس