وقتی قهوه میخوریم در بدنمون چه اتفاقی میفته؟

وقتی قهوه میخوریم در بدنمون چه اتفاقی میفته؟

وقتی قهوه میخوریم در بدنمون چه اتفاقی میفته؟خیلی از افراد نوشیدن قهوه در ضصبح امر عادی و روزمره شده است.

 قیمت اجاره کولر گازی ایستاده

افزایش کافئین باعث میشود حواس و ذهن پویا تر شود و به دنبال آن آغاز یک روز خوب را رقم می زند. بد نیست بدانیم که نوشیدن قهوه تنها در صبح طرفدار چندانی ندارد، بلکه این نوشیدنی مورد انتخاب افراد زیادی است  بدون در نظر گرفتن اینکه در چه زمانی از روز بنوشند .

قهوه انرژی زیادی که در فرد ایجاد کرده، سلامتی را نیز به‌خصوص برای مصرف‌کنندگان ثابت و هرروزه خود به ارمغان خواهد آورد.

خوردن روزانه قهوه عملکرد ورزشی بهبود می‌بخشد!

با نوشیدن یک فنجان قهوه قبل از آغاز تمرین ورزشی  دیگر نیازی  به استفاده از سایر مکمل‌ها نخواهد بود. به‌صورت طبیعی با افزایش کافئین و به دنبال آن بالا رفتن میزان اسیدهای چرب در جریان خون همراه است؛ که این امر به ماهیچه‌ها اجازه می‌دهد تا از این چربی‌ها به‌عنوان سوخت برای جذب و سوزاندن استفاده کنند.

همچنین بدن  به‌طور خودکار کربوهیدرات‌ها را ذخیره کرده و سپس در مواقع موردنیاز به‌تدریج آن‌ها را آزاد خواهد کرد که این مسئله نیز سبب افزایش عملکرد تمرینی میشود.

خطر ابتلا به دیابت در حال گسترش نوع 2 را کاهش می‌دهد!

نوشیدن 4 فنجان قهوه در روز، خطر ابتلا به دیابت نوع  را در حدود 50 درصد کاهش می‌دهد؛ پس از آن به ازای نوشیدن هر فنجان اضافی قهوه، به میزان 7 درصد بر میزان این شانس افزوده خواهد شد.

 امکان ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد!

هنوز هیچ روش قابل اطمینانی برای محافظت در برابر سرطان پوست و یا هرگونه دیگری از سرطان‌ها شناسایی نشده اما محققان بریگهام، مرکز مطالعات زنان و دانشگاه هاروارد به این نتیجه دست یافته‌اند که زنانی که روزانه بیش از 3 فنجان قهوه می‌نوشند، کمتر از زنانی که قهوه نمی‌نوشند در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست قرار دارند.

 

 

#اجاره کولر گازی

#اجاره کولر گازی ایستاده

#قیمت اجاره کولر گازی

#اجاره کولر گازی پرتابل

#اجاره کولر گازی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس