اجاره موتوربرق در تهران|اجاره موتوربرق در شهرک غرب09121060301

اجاره موتوربرق در تهران|اجاره موتوربرق در شهرک غرب09121060301

اجاره موتوربرق در تهران|اجاره موتوربرق در شهرک غرب09121060301اجاره انواع موتور برق , نیمه سایلنت و کم صدا اجاره انواع موتور برق های سبک وسنگین (نیمه سایلنت و کم صدا) با قیمت مناسب

اجاره موتوربرق در تهران

 

انواع موتور برق و کاربرد آنها:

موتور برق در زندگی کنونی ما که بر مبنای الکتریسیته و نیاز به انرژی که رو به افزونی است در  برخی مکان ها که در شرایط خاصی قرار دارند گزینه مناسبیاست.

یکی از انتخاب های ما استفاده از یک ژنراتور به عنوان نیروی پشتیبانی می باشد ، تازمانی که برق شهری مجددا تامین شود. همچنین از این دستگاه می توان در مکانهایی که فقدان نیروی برق هستند استفاده نمود .

به هنگام خرید یا اجاره موتور برق  ممکن است فروشنده یا اجاره دهنده  طیف وسیعی از موتور برق های بنزینی و گازوئیلی که هر کدام کاربرد و توان مختلفی دارد را به شما پیشنهاد دهد.

بهتر است قبل از خرید یا اجاره  تمامی جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید تا محصولی مناسب برای کاربرد در شرایط خاص خودتان انتخاب کنید.

انواع موتور برق

1-Campaign Generator ( کمپین) ، این موتور برق مناسب پیک نیک است،دارای تکنولوژی اینورتری  در این موتور برق ها باعث می شود صدا و آلایندگی بسیار کمی داشته باشد.

اینگونه محصولات سنسی SENCI دارای گواهینامه از سازمان محیط زیست آمریکا هستند.

 

۲- موتور برق های قابل حمل خانگی،این گونه ژنراتور ها  به عنوان پشتیبان برای برق شهری در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

۳- موتور برق های قابل حمل صنعتی ،ژنراتورهای صنعتی توانایی  کارکردن  بالا تری  نسبت به نمونه خانگی دارند ، از اینگونه دستگاه ها می توان در سایت های ساختمانی و یا پشتیبانی برای برق شرکت ها استفاده می شود.

۴- موتور برق های آماده بکار خانگی ،بر خلاف ژنراتور های قابل حمل خانگی  این گونه موتور برق ها  در یک محل مناسب ثابت شده  و در صورت نیاز ، برق مجموعه را تامین خواهد کرد؛ مدت زمان کار کرد این دستگاه ها به نسبت سیستم های قابل حمل نیز زمان بیشتری است .

#اجاره موتوربرق در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس