افزایش دما در روزای آتی|اجاره کولر در تهران09121060301

افزایش دما در روزای آتی|اجاره کولر در تهران09121060301

کولر گازی و افزایش دما در روزای آتی|اجاره کولر در تهران09121060301 اجاره کولر گازی ایستاده در مدل های مختلف جهت مراسم , مجالس , همایش ها و نمایشگاهها اجاره کولر گازی ایستاده.

 

افزایش دما در روزای آتی|اجاره کولر در تهران09121060301

 

الگوهای سال های مشابه با تابستان 98 نشان دهنده تقویت حد غربی توده هوای پرفشار جنب حاره ای تابستانه بر روی بخش هایی از دریا سرخ، عربستان و نواحی غربی کشور می باشد، گرچه نسبت به نرمال بلند مدت میزان فشار سطح زمین بر روی بخش وسیعی از کشور بالاتر از حد نرمال بلند مدت می باشد.

کولرگازی

اما به سبب تشدید پر ارتفاع لایه جو به نظر می رسد در بخش وسیعی از مناطق نیمه غربی – مرکزی کشور تابستان گرمتر از حد نرمالی را در پیش داشته باشیم. با توجه به الگوی سیکلونی بر روی حوزه دریا مدیترانه ضمن تشدید جریانات شمالرو (جنوبی) بر روی پهنه فلات ایران بویژه بر روی بخش های غرب تا شمال غرب کشور، به نظر می رسد.

بارش های درون فلاتی ایران طی تابستان قدری نسبت به نرمال بلند مدت قوی تر کولرگازی از نرمال باشد گرچه سهم بارش های تابستان در مقادیر کل بارش سالانه در بیشتر مناطق کشور ناچیز می باشد.

با توجه به الگوهای سال های آنالوگ مشابه به نظر می رسد بارش های تابستانه در بروی سواحل خزر از بینظمی زمانی طی تابستان 98 برخوردار باشد به این معنا که سهم بارندگی ها در ابتدا تا اواسط فصل تابستان کمتر و وزن بیشتر بارندگی ها بر روی نیمه دوم فصل و بخصوص شهریور ماه نمایان گردد .

در نتیجه بارش های تابستان 98 بر روی مناطق ساحلی دریا مازندران با تاخیر و کسری در ابتدا تا اواسط فصل مواجه اما در نیمه دوم فصل به سمت اواخر فصل این بارش ها می تواند بالاتر از حد مقادیر بلند مدت را داشته باشد .

 در نتیجه بطور کل می توان سیمای بارش سواحل شمالی کشور را روی هم رفته نرمال و کولرگازی حتی فراتر از نرمال دانست اما با بینظمی زمانی !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس